WANITA INI TERTIPU DENGAN HARGA TEMPERED GLASS RM300 "HABIS DUIT UNTUK KEPERLUAN ANAK ANAK"



Seorang pengadu berkongsi pengalamannya membeli Privacy Tempered Glass untuk Asus Zenfone 2 melalui sebuah kedai di KL Sentral. Menurut pengadu, dirinya telah tertipu di mana pekerja di kedai tersebut tidak menjawab bila ditanya berkali-kali tentang harga dan hanya berpura-pura tekun memasang Tempered Glass tersebut dan apabila selesai, harga yang perlu dibayar pengadu sangatlah memeranjatkan kami!


"Salam OhMedia,,skadar nk berkongsi pengalaman membeli agar x de org laen yg kne.Sye mncari privacy screen protector glass utk asus zenfone 2,,dkt lelong ade jual sekitar rm20,,kebetulan sye tngh di KL Central ingt nk cri dkt² situ je la,,smpai satu kedai ni dye kate ade jual dn nk terus pasang kn,,mcm pelik sbb dye nk pasang cpt² x taw sbb ape,,sye blom abes tnye² lgi,,2 3 kali sye tnye brape hrge dye diam,,buat² tekun memasang screen protector kt hp sye,,skali dh sattle dye tunjuk hrge,,Allah,,rm299!!!jahat nye manusia mcm ni,,x taw knape wujud manusia² mcm ni,,duit yg sye simpan utk bli keperluan anak² habis kt situ je,,istifar je sye mse menghulur duit,,bkn nk mntak simpati cme nk cbe elak kn org lain pulak terkena mcm ni,,sye da la org susah,,lgy disusah²kn..trimakasih bnyak atas perhatian pihak Oh!Media."




Sudahlah habis wang untuk keperluan anak-anak, apa yang lebih mendukacitakan apabila pengadu akhirnya mendapi dirinya sudahlah ditipu dengan harga yang langsung tidak masuk akal (sebenarnya bukan ditipu tetapi dipaksa), selepas diselidik barulah pengadu sedar yang tempered glass untuk phone dia juga adalah satu penipuan.


"lagi sakit bile balik rumah cek blek tu bkn privacy glass screen protector,,tu tempered glass murah ditampal atas privacy screen protector biase,,Ya Allah,,sakit nye hati,,x tau nk kate ape,,300 duit anak² habis mcm tu je."Ini gambar yang dihantarkan kepada Oh! Media kemudiannya;



Pemilik kedai ini harus bertanggungjawab agar tiada lagi pengguna yang terasa dirinya tertipu dengan sikap pekerja sebegini. Satu sikap yang amat menjijikkan apabila berbuat sesuatu tanpa pengesahan terlebih dahulu dari pelanggan dan kemudiannya membuatkan pelanggan terpaksa membayar. Ianya satu taktik yang amat keji pada pandangan kami.

Pengadu juga berkongsi kisah dirinya ini sebagai peringatan kepada semua pengguna di luar sana agar tidak menjadi mangsa seperti dirinya.